Отказ за получаване на поръчана и доставена стока

Потребителят има право, съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, да се откаже от получената стока в срок от 7 /седем/ работни дни от датата на получаване на стоката, без да дължи обезщетение или неустойка. В този случай "Baby Home" ще възстанови на потребителя заплатените от него суми не по-късно от 20 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите.
Потребителят е длъжен да съхранява получените от Baby Home стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно закупените продукти, задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия. При връщане на закупена стока по желание на клиента, съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, транспортните разходи са за сметка на клиента и не се възстановяват.Изключение от възможността за отказ от поръчка са стоките, които са произведени по специфична поръчка на клиента (легла, скринове и т.н.т.)

Разходите по транспортиране на стоката от клиента към "Baby Home" са за сметка на клиента.
Отказ от закупена стока се осъществява след като ни изпратите e-mail, в който изявявате желанието си за отказ или e-mail с попълнен стандартен формуляр за отказ (можете да го намерите тук).
Запазете документа, който удостоверява плащането (касова бележка, бележка за пощенски паричен превод), защото той може да ви потрябва при връщането на стоката.

Рекламация

В случай на фабричен дефект, който е установен след получаването на продукта, клиентът го връща за сметка на Baby Home и му се изпраща новв, а при липса на такъв - равностоен на закупения продукт. Замяната се съгласува с клиента, а при несъгласие за замяна на клиента се възстановява заплатената сума не по-късно от 20 дни, считано от датата на рекламацията. В този случай транспортните разходи са за сметка на Baby Home.
Ако при самото получаване на стока, тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай незабавно се свържете с нас или откажете да приемете стоката. Когато куриерът вече си е тръгнал, рекламацията и застраховката няма да бъдат уважени. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковка й. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията се счита за недействителна.
Телефон за връзка с отдел рекламации: 0898386896


Върнете се в началото